Työvoitto

Olen saanut tehtyä ensimmäisen iltavuoroni loppuun ajoissa! Pärjäilen mielestäni hyvin asiakkaiden kanssa, mutta nopeapuheiset ja stressaantuneet kollegat tuottavat välillä päänvaivaa. Joukossa on myös muita maahanmuuttajia, kuin minä, joiden norjan ääntämisessä on toivomisen varaa. Työn ohessa joudumme soittelemaan toisillemme paljon ja kommunikaatio on välillä melko hankalaa. Joudun varmistamaan monta kertaa, että olen varmasti ymmärtänyt ohjeet oikein.

Ajelu sujuu kohtalaisen hyvin gps:n avulla. Eilen en joutunut edes ajamaan ylinopeutta. Siitä kun voi saada isot sakot. Välillä olen kovan paineen alla ja on pakko itse huolehtia että saa riittävät tiedot ja tavarat kasaan ennen kuin lähtee matkaan.

Ajoittain koen jopa nauttivani ajamisesta, koska maisemat ovat niin upeat. Kuvia parhaista maisemista en ole saanut koska ei vain ole yksinkertaisesti aikaa pysähdellä. Ehkä myöhemmin kun olen rutinoituneempi tähän kaikkeen. Nyt vielä joudun sanomaan itselleni monta kertaa: You can do it, if anyone, YOU can do it!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

P.s. Ensimmäinen työkeikka Norjassa; valmistelvat toimenpiteet

Mar-ra-skuuuu!

Kynttilän korvike